הורדת נקודות חן ונמשים בשיטה ביתית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, עד לפני שנה נהגתי לקחת קיסם שיניים מפלסטיק, ולתקוע אותו עמוק בתוך העור איפה שיש נמש, נקודת חן, צלקת אקנה, ולקרוע שם את העור במטרה שיצמח מחדש. חפרתי בעור עם הקיסם.. השיטה עובדת. הפסקתי כי הבנתי שזה ממש מסוכן ויכול לגרום זיהום. הייתי תוקע את הקיסם די עמוק בעור. היה דם. כבר שנה שאני לא עושה את זה. העור נראה די טוב איפה שטיפלתי אבל יש מצב שגרמתי לאיזהשהוא נזק שאין דרך לראות אותו?
לקריאה נוספת והעמקה
ממליץ להמנע מטיפול עצמוני שיכול לגרום לצלקות וזיהומים ולפנות לרופא עור..
שלום, אין להסיר שום נגע בשיטה שציינת!!! ממליצה לפנות לרופא עור לבדיקת העור.