פריזמה זאפה פאקסט חולשה איומה

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

24/08/2019 | 20:46 | מאת: אבי

שלום לרופא מזה תקופה ארוכה שאני מתמודד עם סטרס גדול בצורת חנק ולחץ בחזה , חוסר שקט, עצבנות, כמעט מכל פעילות של לחץ, אפילו הכי טריוויאלית... התחלתי לקחת פאקסט 10 מג וזה עזר קצת אבל לא ממש , כשניסיתי להעלות ל 20 זה ממש עייף אותי אז הרופא אמר להוריד ל 10 הלכתי לרופא אחר והוא הוסיף לי זאפה 5 מג בנוסף לפאקסט וגם הוסיף לזה פריזמה 20 מ"ג, אמר לי תוך שבועיים להוריד את הפאקסט לגמרי ואת הזאפה לאחר חודש, הורדתי את הזאפה ללא הדרגה בעצת הרופא, הפריזמה נשארה התרופה היחידה, אבל היא עייפה אותי ממש ברמה של חולשה חזקה בכל הגוף, הרופא אמר להמשיך ולהעלות מינון אבל זה לא עזר , שבועיים סבלתי אחרי העלאת מינון וזה לא עזר, מאז החלטתי להוריד את הפריזמה בהדרגה של חצי כדור כל שבוע , היום אני חודש ללא שום תרופה ועדיין מרגיש נורא, לפני כל התרופות האלו הרגשתי סטרס גדול ועכשיו דיכאון גדול מאוד, בקושי בקושי מתנהל, כל הזמן חלש, בדיקות דם עברו תקין...כולל בדיקות של ויטמינים וכו, אני לא יודע מה לעשות, לא רוצה לקחת עוד כדורים שידפקו לי את החיים , רוצה לדעת מתי זה אמור לעבור ואיך זה יכול להיות ההשפעה המטורפת הזו? האם אתה מכיר מקרה כזה? אלו תופעות גמילה? אני ממש גמור! תודה

לקריאה נוספת והעמקה
26/08/2019 | 08:22 | מאת: ד"ר יעקב חרמון

אלה אינן תופעות גמילה אלא תוצאה של הבעיה הבסיסית שלך שמשנה צורה מפעם לפעם. אל תחליף רופאים אלא תטפל בצורה עיקבית בבעיה שלך ותרגיש טוב!

26/08/2019 | 09:20 | מאת: אבי

אני כבר כמה שנים מתמודד עם סטרס גדול ופתאום בחודשיים האחרונים כל הסטרס הזה נעלם והפך לדיכאון בדיוק במעבר של התרופות, זה לא הגיוני לומר שזה לא נבע מהתרופות, בעיקר שהעייפות רק גדלה מאז שלקחתי את התרופה והעלתי מינון והלכה וירדה בעת הורדת הכדור.. לקחתי מעל 15 תרופות בתקופה של 3 שנים ושום תרופה לא עזרה באמת, עזרה מזערית לעומת תופעות לוואי בלתי נסבלות, לכן אני לא רואה סיבה טובה לגשת לקחת עוד כדורים. מהפן המקצועי, לאור מה שהצגתי לך , תוך כמה זמן הפאקסט, פריזמה, זאפה אמורות לצאת מהגוף שלי לגמרי?

מנהל פורום פסיכיאטריה