אשמח לחוות דעתך.......

דיון מתוך פורום  השתלת שיניים ומחלות חניכיים

25/09/2020 | 12:30 | מאת: דנה

איך לבחור מרפאת שיניים ? האם עדיף מרפאה ברשת? מרפאה פרטית? או דרך קופת חולים? אין לי ניסיון עם טיפולי שיניים, ונדרשת כעת לטיפול. איך אדע שהרופא אמין ועושה באמת הכול כדי להציל את השן? במינימום התערבות ולא חלילה מנסה לעשות עבודה גדולה יותר מהנדרש ? חוות דעת נוספת, עשויה לתת אור נוסף, אך גם לבלבל. מהי עצתך בעניין ? מראש אודה להתייחסותך.

לקריאה נוספת והעמקה

שאלה מורכבת וגדולה, שאלת מיליון הדולר..מרפאה פרטית או מרפאה ציבורית בקופה? תלוי בצרכים ובאופי המטופל..יתרונות וחסרונות לכל אחד שקצרה היריעה מלהיכנס לזה.. לא תוכלי לדעת אם הרופא אמין..מה שתוכלי לעשות זה ככל שניתן לשמוע חוות דעת מאנשים אמיתיים על המרפאה והרופא, לשאול, לבדוק, במידה ומדובר בטיפול מיוחד ומורכב, לגיטימי אפילו לבקש במרפאה לדבר עם לקוחות קיימים..להתרשם - מהמקום, מהמזכירה, מהתנהלות המשרד וההגעה לטיפול, מצורת דיבור הרופא..פשוט להיות ערניים וקשובים. ואם יש שאלות - לשאול, והרבה..ולצפות לקבל תשובה..ובמידה ואת לא חשה בטוחה, תמיד טוב לשמוע דעה נוספת לשם השוואה..בהצלחה..

26/09/2020 | 09:53 | מאת: דנה

תודה רבה על תשובתך המהירה... מעיד בהחלט על שירות יעיל וטוב אך... מתוך הנחה שאתה מנהל מרפאה פרטית ולעניות דעתי, יחסי ציבור הם פרט חשוב בשיווק האם ייתכן כי כל מה שציינת שבהחלט מאד נכון וחשוב, הם בעצם מעטפת... ויהיה הרופא מקצועי וטוב... עדיין מחפש עבודה וזה נכון לאנשי מקצוע באופן כללי... איך אני כהדיוטה בתחום הרפואה אדע שבאמת נעשתה ההתערבות המינימלית הנדרשת ?

השאלות שלך הן לא בתחום רפואת שיניים אלא בתחום של פסיכולוגיה שיווקית..תחום שאני לא מומחה בו.. אבל, כמו בכל אינטראקציה עם נותן שירות בתחום שאת לא מבינה בו בכלל - הדיוטה גמורה, צריך להפעיל את החושים ואת הקומון סנס, ולהיות ערניים למה שאומרים ולמה שמסביב..עדיין זה לא מונע מליפול בפח..ולכן חשוב לשמוע חוות דעת ולקבל פידבקים ממטופלים אחרים.. זה נכון בכל מקצוע.. גם אני הולך למוסך ואין לי מושג האם כן או לא היה צריך להחליף את הקרבורטור..אבל אני נוטה להאמין למוסכניק שלי שאותו אני מכיר שנים.. מנסיוני, לרוב רופאי שיניים הם לא עם של שקרנים שרק רוצה להרוס לך את השיניים בשביל להרוויח..יש אבל מעטים.. וכאמור, תמיד אפשר וכדאי לקבל דעה נוספת.. בהצלחה בחיים.

מנהל פורום השתלת שיניים ומחלות חניכיים