עשו לי כתר שטוח מידי

דיון מתוך פורום  שיקום הפה ושתלים דנטליים

07/05/2026 | 14:36 | מאת: עדי

שלום,עשו לי כתר בשן התחתונה(השלישית מהסוף) ואני רואה ומרגישה שהיא שטוחה מידי,לא עשו לי את הצורה המקורית בכלל ואפילו לא דומה.בעיקרון הכל נסגר אבל זה פשוט מרגיש אחרת,מרגיש שטוח מידי וזה מפריע לי נורא.יש לי גם דגם של הפה שלי לפני שעשו לי כתר ושם ניתן לראות את הצורה המקורית של השן שלי.האם ככה כתר אמור להרגיש? והאם אפשר בעצם לבנות כתר חדש לפי הדגם שיש לי? אשמח לתשובה תןדה

עדי שלום רב, כתר חרסינה אמור להיות בעל צורה אנטומית וכולל תלוליות (בליטות על גבי החלק העליון) בהתאמה לשיניים הנגדיות. לאור התאור בשאלה, אני ממליץ כי תפני לרופא המטפל שיבצע בדיקה לצורך שיפור הצורה האנטומית של הכתר. בהצלחה, ד״ר אביטל מתן

מנהל פורום שיקום הפה ושתלים דנטליים