שלום. בעיה כמספר ימים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 28 בעבר לקחתי ציפרלקס עקב חרדות והפסקתי לאחר טיפול ממושך בחצי שנה האחרונה,כשנה בלי הכדורים,ועם ואבן מידי פעם או קלונקס פעם בשבוע,אני מרגיש צמרמורות בראש,בימים האחרונים מרגיש חוסר שיווי משקל מסוג דיזינס לפי הבנתי,בעיקר בעמידה,ותופעה נוספת שמטרידה היא הפרעה בדיבור-כלומר בלבול, אני מצליח לתקשר אבל הרבה פעמים יש גמגום באמצע המשפט ואני צריך לחזור על מילה פעמיים זה כבר כמה ימים. דעתך?
כדאי לעבור הערכה נוירולוגית כוללת אצל רופא נוירולוג ולשקול הדמייה מוחית וחזרה לטיפול תרופתי ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il