כאב וקושי בכיפוף הברך לאחר מאמץ

דיון מתוך פורום  כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים

25/07/2017 | 13:53 | מאת: עדנה

אני בת 50 בריאה ופעילה ספורטיבית (יוגה, פילאטיס, ריקוד והליכות - על בסיס קבוע). ביום א הלכתי שעה על חוף הים בנעלי ספורט ואחכ תירגלתי יוגה שעה. לא היו כאבים רק תחושת כבדות ברגליים. למחרת רקדתי NIA בבוקר כשעה ואחר כך התחילה לכאוב לי ברך ימין. מאז כבר יומיים כאבים. נפיחות קלה. אין אדמומיות. כואב במאמץ ואי אפשר לקפל את רגל ימין. בבוקר אחרי שנת לילה המצב היה טוב יותר אך במהירות הידרדר שוב אחרי שקמתי מהמיטה. כך כבר יומיים. מנוטרלת בבית ובקושי זזה. מה לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב ממה שתיארת לא ניתן להגיע לאבחנה אבחנות באורטופדיה והמלצות לטיפול נעשות לאחר קבלת היסטוריה רפואית , בדיקה פיסיקאלית ועיון בהדמיה באם יש צורך יכול להיות ומדובר בתוגבה דלקתית (לא זיהום) בסטרוקטורות של בירך בורסיטיס כוונה לגירוי דלקתי במעטפת שנקראת בורסה, המעטפת מצויה במפרקים גדולים כל " בעיה בגוף" יוצרת תגובה דלקתית אשר מטרתה לנסות ולתקן את "הבעיה" בתגובה הדלקתית מפרשים חומרים אשר גורמים לכאבים NSAIDS או שמם האחר תרופות לא סטרואידליות נוגדות דלקת , גם מדכאות את הכאב בנוסף לדלקת, תרופות אלה ניתנות ללקיחה לפרק זמן קצוב סטרואידים-תרופות נוגדות דלקת. זריקות סטרואידים משמשות להקלה זמנית בלבד של כאבים.ודלקת (דיפורספן,דפומדרול, הידרוקורטיזון) יש צורך באבחון האם אין זה כאב מוקרן לדוגמא מהגב טיפולים דלקת/לבורסיטיס יכולים לנוע בין תרופות, זריקות, רפואה משילמה,, פיזיותרפיה, בברכה ד"ר בנימין בנדר www.drbender.co.il

לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2017 | 21:37 | מאת: עדנה

תודה רבה דר בנדר. הייתי הערב אצל אורטופד ואכן אבחנתו והמלצותיו היו דומות לשלך. שלח אותי גם לרנטגן וצילומים. מקוה להחלים במהירה.

מנהל פורום כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים