כאבי קרקפת ממגע ובעיות בחשיבה

דיון מתוך פורום  נוירולוגיית ילדים

15/10/2016 | 06:42 | מאת: אנונימי

שלום אני בגיל 17 אני יודעת שזה אולי יישמע מוזר, אבל אני באמת משהו שונה בי. אני בשנה שהייתה שנה מלחיצה בחברה בלימודים במשפחה אני לא יודעת אם זה אולי מתקשר למשהו בנפש, אבל אני עברתי תקופה מסוימת בשנה הייתי עושה, דיאטת כסאח רצינית, וברגעים שהרגשתי טיפה צרבת או סחרחורת ורעב משוגע ישר רצתי לטרוף משהו מהמקרר. במסיבת סוף שנה בבית ספר עשיתי דיאטת כסאח הכי קשה שלי, 4 ימים, ועברתי אותה עד יום המסיבה, הגעתי וכל מה שעבר בי זה השיר הדופק מהמסיבה שלא יצא מראש וסחרחורות, הרגשתי שאני עומדת להתמוטט הפעם הזו. לא חשבתי פעמיים חזרתי הביתה באמצע אכלתי ארוחה, וכל הזמן הזה כל מה ששמעתי זה את השירים מהמסיבה בראש, אני שומעת אותם בלי הפסקה. ודפיקות ברקות, פשוט הרגשה נוראית אז הלכתי למיטה, לא הצלחתי להירדם וזה חוויתי שמעולם לא קרה ועד היום הזה זה לא קרה לי וזה סחרחורת, בחילות, כאבי ראש, דפיקות לב, גלי חום, אבל בלי קושי נשימה או משהו כזה, ככה זב לא נראה לי זה חרדה. וזה המשיך השירים, אני חושבת לעצמי ומנסה לעצור את השירים שייעלמו, ופתאום כל מה שאני שומעת זו המחשבה שלי במעורפל לא ברור, כי תמיד לא קשור לכלום, החשיבה שלי הייתה קולנית לי בראש, הייתי שומעת את המחשבות שלי כמו שצריך בצורה ברורה, זה לא בלבול בחשיבה באמת שלא, זה פשוט שמאותו לילה עד היום הזה המחשבות שלי מעורפלות אני לא יכולה לשמוע אותן כמעט, אני יכולה להבין ,זה כן, אבל זה זאת חשיבה בשבילי לא כמו פעם ככה לא נולדתי משהו לא מסתדר, וזה קרה לפני ובזמן התחושה שעברתי באותו לילה. זה מרגיש מוזר אני עד עכשיו עם כאבי קרקפת, ורקות ויובש עיניים. אני עד עכשיו מרגישה את אותו חרא אבל אני בלי הצום יותר. אבל אני לא מרגישה אני כמו פעם, המחשבות והכאבים בראש זה לא משהו נורמלי שפשוט הרס לי את איכות החיים לגמרי!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, 1. האם יכול להיות שבמסיבה התנסית, במודע או שלא במודע, באלכוהול או סמים? אולי הכניסו לך חומר כלשהו למשקה ששתית, שגרם לתופעות הנ"ל? 2. אחרי דיאטה ממושכת רצחנית עלול להיווצר חסר של חומרים שונים בגוף, שעלול לגרום לאחד או כל הסימפטומים שציינת: סחרחורת, בחילות, כאבי ראש, דפיקות לב, גלי חום, מחשבה מעורפלת, ועוד. יותר מזה - אכילה מהירה מדי אחרי דיאטה ממושכת עלולה אף היא לגרום לסימנים דומים, ואפילו לסכן אותך מבחינה בריאותית. אני ממליצה מאד ללכת לרופא המשפחה בהקדם, לבדיקה גופנית, בדיקות דם ואק"ג של הלב. במקביל - לפנות לרופא מומחה להפרעות אכילה (למעקב מסודר)ולדיאטנית (לצורך הרכבת תפריט מאוזן ובריא). והכי חשוב - ליידע את ההורים במה שקרה ולשתף אותם כל התהליך. חג שמח!

15/10/2016 | 18:30 | מאת: אנונימי

במסיבה לא שתיתי ולא השתמשתי בסמים, הייתי במסיבה 3 שעות פחות או יותר והתחושה הזו באה משום מקום סיפרתי להורים שאני מרגישה לא טוב, אבל לא הסברתי איך. ועשו לי בדיקות דם חשבתי אולי זה יהיה אנמיה מחסור בויטמין, או משהו כזה אבל הבדיקות דם יצאו תקינות, אני עכשיו אוכלת בסדר, כרגיל, אבל החשיבה המעורפלת, הכאבים בקרקפת ובעיניים, מלווים אותי במשך היום, תודה, חג שמח

מנהל פורום נוירולוגיית ילדים