חוסר ביטחון ועצמאות קיצוני

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

10/12/2013 | 22:15 | מאת: אור

שלום, יש לי שאלה לגבי בחורה בת 25 שאין לה כלל חברים והיא לא יוצאת כמעט אף פעם מהבית וגם כשהיא יוצאת זה אף פעם לא בשעות הערב ותמיד בליווי ההורים. אמא שלה נכנסת איתה למקלחת וחופפת לה את הראש, היא גם מייבשת לה את השיער ומסרקת אותה. היא כל הזמן רבה עם אבא שלה ממש כמו ילדים קטנים (הוא מקניט אותה ומציק לה והיא אומרת לאמא שלה שתגיד לו) היא נורא שקטנה ומופנמת מצד אחד ומצד שני בבית בנוכחות בני משפחה קרובים היא לפעמים מתפרצת וצועקת ומקללת. האם זה סוג של אוטיזם או ליקוי שכלי?

לקריאה נוספת והעמקה

היי אור, אני לא יכולה לאבחן את הבחורה באופן וירטואלי. לפי מה שאת מתארת בהחלט נשמע שיש בעיה ובעצם הגדרת אותה בכותרת של הודעתך. במידה והבחורה מרגישה שהבעיה הזו מפריעה לה היא יכולה לפנות לאבחון ולטיפול. ליאת

13/12/2013 | 10:00 | מאת: אור

הבחורה לא תפנה לעזרה כי ההורים שלה לא מאפשרים את זה הם נורא פרימיטיביים ומתכחשים לעובה שיש בעיה ומנסים לחשוב שהכל בסדר.. הבעיה הכי גדולה היא שזאת גיסתי לשעבר והגרוש שלי משאיר את בתי בת השנתיים איתה לבד וגם כשהן לא לבד היא המטפלת העיקרית אצלו בבית וזה נורא מדאיג אותי.. אנחנו בעיצומו של מאבק משפטי על הסדרי ראייה וכבר אמרתי שיש בעיה אבל הוא כמובן מכחיש.. אם היה לי כיוון של בעיה אפשרית שיש לה להעלות במשפט זה היה הרבה יותר פשוט לדרוש שיבבדקו את זה..

מנהל פורום פסיכותרפיה