עפעף נפול חודש וחצי אחרי בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי רופאה לא מיומנת הזריקה לי בוטוקס ממש מתחת לגבה אחת בלבד (מוזר). העפעף נפל רק אחרי שבועיים. היום חודש וחצי אחרי הוא עדיין נפול, ויש אי סימטריה בין העיניים. האם יש מצב שלא יחלוף??? ואיך אוכל לזרז את סילוק החומר בעצמי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום! אכן, בוטוקס בהזרקה תחת הגבה יכול לעבור דיפוזיה לעפעף העליון ולגרום למניחה זמנית של העפעף במגנון של שיתוק / חולשה של הלבטור פלפבראליס (השריר המרים את העפעף). בד"כ תוך 3-4 חודשים ההשפעה חולפת. על מנת להרים העפעף כאמצעי ביניים - ניתן לטפטף טיפות עיניים כמו אלפאגן או איופידין. בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il