פיברומיאלגיה האם שימוש בקנאביס יכול להקל?

דיון מתוך פורום  מיגרנה וכאבי ראש

06/08/2020 | 07:50 | מאת: אלי קרויטורו אוחיון

שלום שמי אלי אני בת 61 מאובחנת עם פיברו כבר 3 שנים. כל שנה מצב הגופני והנפשי מתדרדר. לא ישנה לילות שלמים ואם נרדמת לשעתיים רצופות מתעוררת בכאבי פרקים חזקים. לא מתפקדת עצבנית ומדוכאת. שאלתי, האם שמן קנאביס יעזור לי לישון וירפה את הכאבים? אודה לתשובה.

לקריאה נוספת והעמקה

עקרונית כן אלי, לאחרונה אושרה הפיברומיאלגיה כאינדיקציה לטיפול בקנביס רפואי. פני לראומטולוג שלך או למרפאת כאב לטפל בבקשה.

14/09/2020 | 22:53 | מאת: שלי

יקירה! תהיי אופטימית... גם לי היה חשד ל.. עי ראמטולוג. סירבתי לקחת כדורים... ואז בדיוק נכנסה גם הלירקה . לא לקחתי כלום כי כדורים גם בעלי תופעות לוואי. זה עבר ממש לאט אחרי 11 שנה... הדבר היחידי שאת יכולה לעשות זה הרבה חימום של המפרקים!! 1. אמבטיות חמות. 2. בלי מזגן אם את חייבת בגלל הקיץ אז ללבוש מכנס ארוך ושהקור לא יבוא עלייך. בכל אופן בלילה תשני בלי מזגן 3.את גם יכולה לחבוש את האזור אם תחבושת אלסטית. המוטו זה חימום ומנוחה לגוף.. מבינה את הדיכאון, זה דבר גורר דבר... תנסי לישון כשאת עייפה ואל תכריחי את עצמך להיות ערה כשאת עייפה. תאכלי מסודר לי היה את כל התופעות: בעיות בזכרון, בריכוז ףכאבי ראש, מפרקים,הייתי גם מתעוררת, עצבנית נכנסתי גם לדיכאון, הייתי בלתי נסבלת וחרדתית. הייתי גם רגישה לריחות ורעשים.. מקווה שגם לך זה יעבור מתישהו..

מנהל פורום מיגרנה וכאבי ראש