האם ניתן להסתמך על זה???

דיון מתוך פורום  פיברומיאלגיה

28/02/2010 | 17:04 | מאת: אתי

אני אישה בת 39 מזה 9 שנים סובלת מדיכאון עם עליות וירידות בשנתיים האחרונות הדכאון קשה ניסיתי הרבה טיפולים תרופות סדנאות ללא הועיל החליפו כמה פעמים תרופות כולם עשו תופעות לוואי קשות מתוך יאוש החלטתי להפסיק את הטיפול הפסיכולוגי אבל ממשיכה לקחת טיפול תרופתיixel שלא ריפא את הדכאון אבל בכל זאת אסרו עליי להפסיק אותו. לפניי שנה הרגשתי לא טוב תחושה של שפעת קשה כאביי שרירים נוראיים ועייפות בלתי מוסברת מאישה פעילה הפכתי להיות מאוד עצלה אני עובדת מאוד קשה בניקיון במשך כל השנה הזאת בכל חודש אני נתקפת מספר ימים של הקאה אחת שמופיעה בלילה ואז כאביי שרירים בעיקר ברגליים ובידיים באיזור המרפקים כאביי תופת האצבעות מתנפחות ומחליפות צבעים עם תחושת נימול ללא שינה טובה אני עובדת במשמרות ומסדרת לעבוד צהריים בכדיי שאשלח את הילדים לביהס ואחזור לישון הייתי חולת ניקיון מארחת מבשלת ואופה ואפילו מכרתי אוכל ועוגות ביתיות היום אין לי כח ואין לי חשק והכאבים מתישים אותי אני כבר שנה לא יוצאת לאירועים מכיוון שאחריי אירוע אני נשכבת במיטה כמה ימים עם כאביי תופת חיי השתנו מקצה לקצה אני הפכתי להיות אישה מרירה וכעוסה ובעיקר התנתקתי ממשפחה וחברים החיים בלתי נסבלים ככה אבל כולם אמרו שזה פסיכוסומטי עד שהחלטתי להיבדק אצל פרופ' בוסקילה משום מה יצאתי עם המון חששות הבדיקה הייתה מהירה ולפי נגיעה בכמה מקומות החליט החלטה חד משמעית פיברומאלגיה האם ככה נהוג לאבחן? האם עליי לעזוב את עבודת הניקיון?אז ממה אחיה? הילדים והבעל נורא כועסים עליי ואני חיה כמו מתה רק עבודה בית כיום אין לי כבר ימיי מחלה ובימים שאני לא עובדת אף אחד לא משלם לימה עליי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
09/03/2010 | 12:23 | מאת: ד"ר ואלרי אלוש

שלום אתי, כמה שזה ניראה לך "משונה", האבחנה של פיברומיאלגיה מתבססת על שמיעה קפדנית של סיפור החולה ותיאור הכאבים והתלונות, וכן בבדיקה פיזיקאלית פשוטה יחסית של נקודות פיברומיאלגיה. הסיפור שלך אכן מתאים לאבחנה. אני חושבת שאת זקוקה לטיפול תרופתי לפיברומיאלגיה אך גם את צריכה תמיכה פסיכולוגית. בנוסף, כדאי להבדק על ידי רופא תעסוקתי כל עוד את עובדת על מנת שיכירו במיגבלות שלך ותוכלי לקבל קיצור שעות עבודה לפי מצבך. בהצלחה.

10/03/2010 | 12:17 | מאת: דליה

• מרוות הבריאות מכילים יותר חומרים החיוניים לשמירה על הבריאות ועל תפקודו התקין של גופנו: פי 8 יותר אומגה 3 מדג סלמון מבוית מהאוקיינוס האטלנטי או סלמון בר פי 2 אשלגן מאשר בבנות פי 3 יותר ברזל מאשר בתרד פי 15 מגנזיום מאשר בברוקולי פי 2 סיבים תזונתיים מאשר בסובין פי 6 חלבון מאשר בשעועית פי 4 סלניום מאשר בזרעי פשתן פי 9 זרחן מאשר בחלב מלא פי 6 יותר סידן מאשר בחלב פי 3 יותר אנטיאוקסידנטים מאוכמניות כחולות יותר סיבים תזונתיים מזרעי פשתן יותר חלבונים מסויה שתי עובדות חשובות בנושא אומגה 3 ממקור צמחי: · 1. חלב אם מספק לתינוק אומגה 3 צמחי. · 2. האיחוד האירופאי מחייב להוסיף אומגה 3 מן הצומח לפורמולות חלב לתינוקות . לאומגה 3 צמחית תועלות רבות וביניהן: · 1. ללא תופעות לוואי, לא גורם לריח רע מהפה. · 2. עוזרת בצורה משמעותית לבעיות קשב וריכוז. · 3. מסייעת בשמירה על בריאות הלב ועל בריאות המוח. · 4. מסייעת בשמירה על בריאות העור והשיער. · 5. נלחמת במחלות דלקתיות. · 6. מסייעת להתפתחות תקינה של עוברים ותינוקות. ♦ גרעיני מרווה בריאותית גורמת להורדה במשקל. מהם היתרונות של גרעיני המרווה הבריאותית ? · 1.בטוח לשימוש לכל קבוצות הגיל. · 2. אינו מכיל מתכות כבדות ורעלנים. · 3. אינו מתחמצן בקלות · 4. אינו מכיל כאלרגן · 5. אינו מכיל גלוטן · 6. מכיל ויטמין E טבעי ו-Q10 טבעי. · 7. יחס האומגה 3 אומגה 6 הוא 3:1 לטובת האומגה 3. · 8. מכיל סטרולים צמחיים טבעיים . · 9. מכיל אומגה 9( חומצה אולאית) טבעית. · 10. מכיל אנטי אוקסידנטים טבעיים. · 11. אנטי דלקתי אנטי בקטריאלי. לעיונך http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=15349

18/03/2010 | 19:56 | מאת: רבקה

את אישה נפלאה, ואכפת לך מהמשפחה ומהילדים, אפילו על חשבון הבריאות שלך. אל תכנעי, ואל תיתני לאנשים אחרים להגיד לך שמשהו אתך לא בסדר. את עובדת קשה ולא מקבלת הרבה תודה בשביל זה. אני אוהבת אותך.

מנהל פורום פיברומיאלגיה