מיאסטניה בעקבות טיפול לסרטן
דיון מתוך פורום תמיכה לחולי מיאסטניה גרביס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.לאמא שלי היה סרטן גרורתי בכליה,וקבלת תרופה Lpilomumab+nivolumab אחת התופעות לואי שהתחיל לה מיאסטניה והעיין שלה עצומה וסובלת מאוד.אין כרגע ניסיון בארץ לטפל בתופאת לואי זאת.האם שמעת על זה?האם יש לך פתרון לזה.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מיאסטניה היא מחלה אוטואימונית ולא "תופעת לואי" של סרטן ובה אפשר לטפל לאחר קבלת אבחנה של נוירולוג
כמובן שהיא הובחנה במחלה אצל נומרלוג,המחלה נגרמה מהטיפול שניתן לה.