יש לי עוד כמה שאלות בבקשה
דיון מתוך פורום תמיכה לחולי מיאסטניה גרביס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב שלום ותודה. יש לי עוד כמה שאלטת בבקשה: 1) האם תשובה חיובית לקולטנים לאצטילקולין זה בוודאות מיאסטניה או שיכולה להיות כל מחלה איטואימנית אחרת? 2) האם מיאסטניה קשורה לכאבי ראש שאני מרגישה ? 3) האם מיאסטניה לא מטופלת מחמירה במהירות? 4) האם מיאסטניה חייבת להיות חולשה תמידית או שיש זמנים שמרגישים "רגיל"? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
תשובות : 1. בוודאות מיאסטניה, אין קשר למחלות אחרות 2. לא 3.סבירות להחמרה , שונה מחולה לחולה מיאסטניה היא מחלה לא יציבה שלעיתים מחמירה ולעיתים מטיבה.