פגיעה בחוט השדרה כתוצאה ממתיחה חזקה בעבודה אני עובד ככבאי

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

03/10/2019 | 08:28 | מאת: יאיר

שלום רב שמי יאיר בן חמו עשיתי אמ אר אי בתאריך  26/09/2019 להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של עמוד שדרה גבי: הבדיקה בוצעה בטכניקות שונות בשקלול T1, T2, במישור אקסיאלי וסגיטלי. הבדיקה בוצעה לבירור כאב גב תחתון וגב עליון. כאב מקרין לירך שמאל. עמדה קיפוטית גבית רגילה. רוחב תקין של תעלת השדרה. סיגנל תקין של החוליות. סיגנל תקין של חוט השדרה. בגובה D7-D8 זיז אחורי שטוח פראמדיאני שמאלי משיק לחוט השדרה. בגובה D8-D9 זיז אחורי פראמדיאני ימני לוחץ על קדמת חוט השדרה. הקונוס בגובה D12-L1. בשאר הגבהים לא נראה לחץ על חוט השדרה. הפורמינה פתוחים. אשמח לדעת מה חומרת המצב בתודה על ההפניה ובברכה, יאיר בן חמו.

לקריאה נוספת והעמקה

מי אמר לך שיש פגיעה בחוט השדרה? MRI (פענוח) אינו תומך בכך.

06/10/2019 | 12:27 | מאת: יאיר

לתשובה לשאלתך ״מי אמר לך שיש פגיעה בחוט שדרה״ פשוט רשום בפיענוח שלוחץ על חוט שדרה אז אני שואל לגבי הממצא הזה בפרט ובכלל על כל הפיענוח כי זה הפיענוח ששלחו לי ממכון מאר ואני באמת אשמח להתייחסותך בנושא! וכמובן תודה רבה על התשובה והיחס שלך זה ממש לא ברור מאליו! בברכה יאיר בן חמו.

לחץ על חוט השדרה אינו מחייב פגיעה בחוט השדרה. בכל מקרה אם יש ספק אין ספק תפנה למומחה עמוד שדרה שיראה את תמונות ה MRI ושיבדוק אותך.

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק