תרדמת בגלל התקף אפילפסיה
דיון מתוך פורום שבץ מוח ומחלות כלי דם של המוח
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול לקרות דבר כזה בגלל התקף אפילפסיה?
לקריאה נוספת והעמקה
כן. כאשר ההתקף נמשך זמן רב (יכול להיות ללא תנועות פרכוס) החולה למעשה נראה בקומה.
האם כוונתך לכך שזה מתחיל מהתקף של פירכוסים ואז לאחר זמן רב הוא נכנס לתרדמת? כמה זמן זה זמן-רב , האם חצי שעה נחשב לזמן רב כדי להיכנס למצב של תרדמת? והאם מתרדמת כתוצאה מפירכוסים של אפילפסיה או כל מחלה פרכוסית אחרת ניתן להתעורר לבד , בבית? האם כשאומרים תרדמת הכוונה היא לאובדן הכרה? זה חשוב לי מאוד לדעת ואודה לך מאוד על תשובתך.