ציפרלקס - האם זה מסוכן ללב?

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

14/10/2019 | 22:57 | מאת: מלי דהן

היי ד"ר אני במשך חצי שנה סובלת מכאבים בחזה שמלחיצים אותי מאוד אלו כאבים שאני מרגישה כל יום, לפעמים זה כאב לוחץ כזה שנמשך כמה שניות ולפעמים זו דקירה ממש כואבת, אני ממש נלחצת מזה. הכאבים באים והולכים במהלך כל היום, עשיתי בדיקת מאמץ, עשיתי אקו לב, עשיתי הולטר ועשיתי לפחות 30 פעמים אק"ג בחצי שנה האחרונה, עשיתי כמה פעמים בדיקת דם שבודקת אם זה לבבי או לא והכל יצא תקין ברוך השם. הייתי אצל קרדיאולוג שאמר לי גם שזה לא נראה לו מהלב , והמליץ לי משהו לחרדות לאחר התייעצות עם פסיכולוג הומלץ לי להתחיל לקחת ציפרלקס, וקראתי שם שצריך לעשות אקג לפני ושוב נכנסתי ללחץ הכדורים אצלי כבר חודש ואני מפחדת לקחת , אשמח שתסביר לי מה הסיבה של האקג לפני ? למרות שעשיתי מלא אבל הבנתי שזה יכול לעשות נזק ללב. והאם יש עוד בדיקה שאפשר לעשות בלב כדי להבין שהכל באמת תקין למרות הכאבים והתחושה שמידי פעם יש לי מן דפיקה אן שניים שאני ממש מרגישה כאילו הלב מתהפך או נופל? תודה 🙏

לקריאה נוספת והעמקה

ציפרלקס לא עושה נזק ללב, הוא יכול לגרום להפרעה בחשמל שאותה ניתן לראות באק"ג ,דבר נדיר יחסית וכמובן הפיך עם הפסקת התרופה.

17/10/2019 | 12:09 | מאת: מלי דהן

תודה רבה, לגבי האפ אני צריכה לעשות עוד בדיקה שלא עשיתי ? ואם כן , מה היא ? יש לי כאבים כל יום דרך אגב,אני בת 30 בריאה בד"כ. אבל כל כאב שיש לי מכניס אותי ללחץ שזה התקף לב או דום לב חס ושלום.

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים