שינוי/אובדן חוש הטעם בנגיף קורונה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, דובר לא מעט על אובדן חוש ריח וטעם כקשור לקורנה ורציתי לשאול את דעתך לפני שבועיים היה לי שינוי של חוש טעם למשך יום וחצי אולי יומיים. לא אובדן חוש טעם אלא שינוי. הריח היה תקין. איך יכול להיות שחוש הריח תקין ואילו הטעם נפגע הרי אלו חושים שקשורים אחד בשני לא? ותסמין של קורונה זה אובדן מלא של חוש הטעם? או גם שינוי נחשב? כיום חוש הטעם שלי תקין, האם לדעתך יש סיבה לחשוש? ועוד שאלה ברשותך, אני רוצה לעשות בדיקת קורונה אך פוחד לקבל תוצאה חיובית שגויה, כי אני מרגיש טוב. מה הסיכויים לקבל תוצאה חיובית שגויה בבדיקות pcr ?
שלום זיו, 1. כל שינוי בחוש הטעם ו/או הריח עשוי לרמז על זיהום בנגיף ה'קורונה' החדש. 2. הסיכוי לקבל תשובה 'חיובית שגויה' בבדיקת PCR נחשב כנמוך מאד (בניגוד לסיכוי לקבל תשובה 'שלילית שגויה' שנחשב כגבוה). הרבה בריאות אפי