אחרי ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעקבות פיסורה שהלכה וחזרה במשך 16 שנה, החלטתי סוף סוף לגשת לניתוח. ואכן נותחתי לפני 9 ימים. עכשיו אני מרגישה בדיוק כמו לפני הניתוח- כאבים איומים בזמן היציאה. מה זה אומר? ומה עלי לעשות? אודה לתשובתך המהירה גלית
שלום גלית, לאחר ניתוח ספינקטרוטומיה לפיסורה (אני מניח שזה הניתוח שעברת), הכאבים אמורים לחלוף מייד. אם הכאבים שלך חלפו לאחר הניתוח ועכשיו שוב חזרו, יתכן שיש סיבוך של הניתוח (זיהום, מורסה, קריש דם בטחור) ואת צריכה לפנות למנתח שלך. אם הכאבים לא חלפו ונמשכים ברציפות מאז הניתוח, אז יתכן שישנה בעיה טכנית עם הניתוח, וגם במקרה הזה רצוי מאוד לפנות למנתח שלך לקבלת הסברים ובדיקה גופנית. עד הבדיקה, תנסי לשבת באמבטיה עם מים חמים, אבל לא הייתי מעכב את הפניה למנתח שלך. בהצלחה.