בדיקות דם וצואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רופא הגסטרו הפנה אותי לבדיקות דם ובדיקת צואה לקלפרקוטין בדיקת צואה לא נעשתה עדיין בדיקות דם יצא ערך של סוכר בצום 104 a1c-5 ועמילאז 259 יש לציין שאינני מרגיש טוב כלל עברתי מזמן הדמיות וגסטרו וקולו כולל ביופסיה לצליק אני לא משלשל לאיזה כיון זה הולך!? האם יש משהו כדי להרגיע תלבלב שעובד כפול אני סובל מתסמיני סכרת אבל נשלל סכרת אשמח לכיון המלצה תודה ממש מיואש
פנייתך אינה בתחום בו אני מתמחה. תמשיך בירור וטיול אצל רופא הגסטרו שלך. בדיקותיך אינן מעידות על סכרת. ערכי עמילאז גבוהים יכולים להיות ממספר סיבות שונות. אולי יש מקום לבדיקות אנדוקריניות בנסיון להגיע לאבחנה