תוסף ליציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מה ההבדל בין התכשירים קונסיל לנורמלקס? אני מבין שקונסיל זה גם בריא באופן כללי בגלל הסיבים, האם גם לנורמלקס גם יש ייתרונות בריאותיים או שזה פשוט תכשיר לעצירות לטיפול זמני? האם ניתן ומומלץ ליטול קונסיל ו/או נורמלקס באופן קבוע? אציין שאין לי עצירות משמעותית, אך היציאות לא רכות, לעיתים עלי להתאמץ, וכן אני סובל קצת מטחורים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונן, קונסיל הוא מרכך צואה המכיל פסיליום - סיבים תזונתיים. הוא מחייב שתייה מרובה במהלך היום אחרת עלול להחמיר עצירות. נורמלקס לא מכיל סיבים תזונתיים. את שניהם ניתן ליטול בקביעות.