פיסטולה פרי אנאלית - תוצאות TRUS
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 30 , בחודש פברואר עברתי לראשונה ניתוח לניקוז אבצס (2 ס"מ בשעה 1) , בביקורת לאחר הניתוח התברר שהפצע לא החלים ועדיין יש הפרשות דמיות ומוגלתיות. הופניתי ל TRUS. תושבת הבדיקה: פתח פיסטולה מפריש באזור שעה 1 במרחק 3 ס"מ. דופן רקטום תקין. באיזור הספינקטרים ריכוז גבוה של נוזל מי חמצן בכיוון שעה 1 המגיע בקו ישר לכיוון ועובר דרך הספינקטרים. איזה ניתוח לדעתך עלי לעבור? האם שימוש בדבק או טיפול אחר יכול לבוא בחשבון? אני סובל בצורה די קשה מהפרשות וצריבות מדי פעם. הפסקתי פעילויות ספורטיביות מחשש להעמקת הפגיעה ומאי נוחות כללית ושגרת היום נפגעת.
שלום מיכאל, דבק ביולוגי הוא טיפול עם שיעורי הצלחה נמוכים יחסית ופעמים רבות יש צורך לחזור עליו פעמים רבות. יש היום סוגי ניתוחים שונים לפיסטולה פריאנלית והרבה תלוי בממצאים בניתוח עצמו. אם יש מעורבות ניכרת של שרירי פי הטבעת, יתכן שבשלב ראשון יש צורך להכניס SETON לפיסטולה הזו ו"לקרר" את הדלקת. לפי ההתקדמות להחליט אם יש צורך בפעולות נוספות. מציע תשיגש להיבדק ע"י פרוקטולוג.