יציאת צואה מבלי שארגיש
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה מראש. בת 64, עובדת, פעילה, 3 לידות. לוקחת מזה חודשיים אמלו 5 מ"ג . אתמול "התבשרתי" על צניחת שלפוחית השתן, הרגשתי את זה מס חודשים. האם יש קשר ליציאת צואה מבלי שארגיש, לא תמיד עם מתן השתן. בעבר היו לי יציאות פעם בכמה ימים, לאחרונה כמעט בכל יום, מרגישה טוב.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דפנה, צניחת שלפוחית השתן מצביעה על חולשה של ריצפת האגן, ולכן יש לעיתים גם בריחת צואה ללא תחושה. מציע לפנות לפרוקטולוג / כירורג קולורקטלי בכדי להיבדק. יהיה צורך לבצע בדיקה שנקראת מנומטריה של פי הטבעת כדי לאבחן את מידת וחומרת הבעיה.