בהמשך לפיסורה כללי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה לך דר על תשובתך הזריזה מנסיונך הרב האם ניתוח פיסורה כואב פחות או יותר מהטיפול השמרני ? ובמידה ומבצעים ניתוח לאיזה כאבים עלי לצפות ולכמה זמן ? ומהו זמן החלמה ? באיזה שלב של הטיפול השמרני אפשר לדעת כי יש התקדמות חיובית ? מדוע כששמים ניטוגליצרין יש תחושה שהפיסורה בולטת יותר ? והאם יש אפשרות להחליף משחה לניפדיפין או רקטוגסיק ? תודה מקרב לב ורד
שלום ורד, - כאב הוא תחושה סובייקטיבית שאינה ניתנת למדידה. מאותה סיבה, לא ניתן להשוות כאב של ניתוח לכאב של מחלה. - הכאבים לאחר ניתוח הם חלשים יחסית ונמשכים מספר ימים. - זמן ההחלמה הוא אישי ושונה מחולה לחולה. בד"כ מספר ימים. - השלב הראשון של הטיפול נמשך 6 שבועות, במהלכו ניתן לראות אם יש השפעה של המשחות. - לא שמעתי על תופעה זו. יתכן שאלה רק תחושות שלך. - רקטוג'סיק זה ניטרוגליצרין. אפשר להחליף לניפדיפין. ניפדיפין מורחים 4 פעמים ביום במשך חודש וחצי לפני שניתן לראות השפעה. בהצלחה.