כאבים וצריבה בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לפני כשנה עברתי השתלת מח עצם בעקבות מחלה MDS עם מעבר ללוקמיה.בנתיים השתל נדחה ואני מועמד להשתלה נוספת.לפני כחמישה חודשים התחלתי טיפול כימותרפי.כבר עם קבלת הכימו בטרם ההשתלה החלו בעיות ברקטום הכוללות כאבים התנפחות איזור פי הטבעת וצריבה קשה מאוד שעות לאחר התפנות. לאחרונה חלה החמרה עד כדי חוסר יעילות של משככי כאבים מסוג אוקסיקוד וטראגין20 ו\או 40.אני מטופל באמבטיות עם מגנזיום,משחות מספר סוגים לאחרונה נפנדין 0.4% יחד עם זרקעין. גם זה ללא הצלחה יתרה.האם ישנם המלצות לשיפור מצבי תודה
ערב טוב ישראל, לצורך המלצה היה רצוי לדעת מה האבחנה שלך. לפי הטיפול בניפדיפין אני מניח שאובחנת כסובל מפיסורה בפי הטבעת. אם כך, הטיפול המומלץ צריך להימשך לפחות 6 שבועות רצופים של מריחה 4 פעמים ביום. אגב, מינון של 0.2% בהחלט מספק. אמבטיות עם מים חמים יכולות לעזור ואין צורך במגנזיום. סבלנות.