אבסס/מורסה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 10 ימים הרגשתי בנפיחות מסוימת באזור החיצוני של פי הטבעת ללא חום פניתי לרופא כירוג תורן שאיבחן זאת כמורסה והוא היפנה אותי למיון לניקוז לעומתו רופא המשפחה אמר לי לא למהר ונתן לי משחה בשם betacorten ביחד עםgentamicin למשך שבוע בנתיים שמתי אותה לפרקים והיא גרמה לי לצריבה נכנסתי לגסטרולוג שלי שבעבר גילה אצלי טחורים והוא נתן לי לשבוע פלג'יל 3 כדורים ליום ואמר לי כי לא נראה שמצבי מצריך ניתוח דחוף ואם אחרי שבוע לא תפטר הבעיה שאפנה לכירוג והוא מקוה מאד שלא אצטרך.מה באמת עלי לעשות כי אני רואה דברים קשים כתובים באינטרנט על מצבים דומים???האם האנטיביוטיקה תפתור את הבעיה
שלום חזי, אין ביכולתי לענות תשובה פרטנית ללא בדיקה גופנית, אך הנטיה שלי היא שאם ראה אותך כירורג ואיבחן אבצס בפי הטבעת והיפנה אותך לחדר המיון - הייתי הולך למיון להיבדק.