טרומבוזה בישבן - המשך
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל תודה על התשובה. המצב כבר הרבה יותר טוב אך עדיין לא מושלם. מקווה שבימים הקרבים יעלם לגמרי. אך אם זה לא עובר כיצד אפשר להעלים את זה לגמרי? הבנתי שאפשר לנקז אז הקריש דם? הפרוקטולוג שביקרתי אצלו אמר לי שזה יעבור לגמרי ולא ישאיר בכלל סימן אך לפי מה שאתה אומר זה לעולם לא יחזור לקדמותו? יש לציין שזה מפריע לי בקיום יחסי מין אנאליים לכן העיניין מטריד אותי. תודה רבה
ניקוז הקריש בתוך הטחור ניתן לבצע רק ב-24 שעות הראשונות לאחר התחלת הסימפטומים, וגם אז לא הייתי ממליץ על זה. הבצקת אמורה להיעלם בהדרגה, אך כל התעסקות בפי הטבעת (כולל סקס אנאלי) מאיטה את תהליך ההחלמה.