שילשול
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לילדתי בת ה16יש שילשול מיום שישי בבוקר מלווה בחום עד יום ראשון ביום שני החום הפסיק אבל השילשולים נימשכים מלווים בדם וכאבי ראש חזקים קיבלנו לעשות בדיקת צואה לגילוי פרזיטים רק מחר נעשה אותה האם יש טעם לקחת אותה לפרוקטולוג ואם זה וירוס כמה זמן זה יכול להימשך כולל הדימום והאם זה לא מסוכן אודה מאוד לתשובה מהירה ומעודדת
ערב טוב רונית, הכתובת שלך היא לא פרוקטולוג. חום, כאבי בטן ושלשול שחלקו דמי הם תסמינים של גסטרואנטריטיס (בשפת הרחוב - קלקול קיבה). רופא משפחה ממוצע אמור לדעת להתמודד עם המצב. הדבר העיקרי ממנו יש לחשוש התייבשות ולכן חשוב לשתות הרבה. אם התסמינים ממשיכים הייתי ממליץ לגשת לחדר המיון להיבדק.