כאבים מיתמשכים בבטן העליונה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך אימי בת 75 וחמש יש לה גסטריטיס ולוקחת nxu4 בבוקר יש לה גם דוורטיקולי במעי הגס וקחת מלא כדורים נגד דיכאון בימבלטה מירו קסנקס ללחץ דם יש לה הרנייה גדולה בקיבה ונאמר לה ביגלל שהיא בדיכאון שמנה מעשנת ולא זזה הרבה שיהיו לה אפיזודול של כאבים היתה אתל דר סוייסא ודר יאסין אבל.. זה לא מרפה יש לה שילשולים בבוקר כאבים בבטן העליונה מיתמשכים עשתה קולונסקופי וגסרוסקופי אולטראסאונד ומצאו לה חשד לrcc שלא גודל בכלייה בגודל של2וחצי סמ מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
אופיר שלום, השאלות שלך והבעיה של אמא שלך אינן בתחום העיסוק של הפורום הזה. נסה בפורום גסטרואנטרולוגיה.