כאבים אחרי ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני בועיים וחצי נותחתי להרחבת הרקטום בשל כאבים איומים מפיסורה שלא עברו בטיפול רגיל של שלושה חודשים. שבועיים היה טוב ושלשום החלו שוב דימומים ביציאות וכאבים אחריהן במשך מספר שעות. הכאבים אינם נואים כבעבר אך אני חוששת מאוד. מה לעשות? לדברי הרופא יש לי גם טחורים פנימיים. האם עשויה להיות סיבה אחרת שמונעת את הריפוי. אנא המלצות... ותודה
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, הרחבה של פי הטבעת כבר אינה טיפול מקובל בפיסורה אנלית. הרחבה כזו עלולה לגרום לקרעים לא מבוקרים של שרירי פי הטבעת ולכן פעולה זו אינה מומלצת יותר. ממליץ להיבדק ע"י פרוקטולוג מומחה. טחורים בד"כ אינם גורמים לכאב.