פיסורה אחרי לידה וניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שנה עברתי ניתוח פיסורה, לפני כחודש ילדתי ואני חוששת שהפיסורה תחזור( כבר היו יציאות שפצעו את המקום) אני משתמשת בפגלקס כל בוקר ולא יודעת מה לעשות.. מה אפשר לעשות כדי לרפא את הפיסורה, כנראה שהבעייה היא בשריר נוקשה כי אין לי יציאות כל כך קשות. בעבר לפני הניתוח השתמשתי במשחות מרפות ובכל זאת הגעתי לניתוח. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ע, ממה שכתבת לא הבנתי אם כבר אובחנה אצלך פיסורה חוזרת או שעוד לא. את מציינת שאת "חוששת שהפיסורה תחזור". אם כך, תמשיכי את הטיפול המונע ע"י פגלקס ואמבטיות ישיבה עם מים חמים, וגשי להיבדק ע"י פרוקטולוג.