פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד?ר לפני 4 חודשים ילדתי ועברתי ניתוח פיסורה שהתחילה בהריון וסבלתי 5 חודשים כאבי תופת , הייתי מטופלת במשחות ואבקת פגלקס שריככה את הצואה, המשכתי להשתמש בפגלקס כיוון ובדיאטה שאני עושה חזרה לי הקיבה הקשה ופחדתי מהפייסורה. לאחרונה החלפתי תכשיר לסיבי פסיליום של סולגר בהמלצת רופא כיוון ונאמר לי שאין את מרכיב הלקסטיב . שאלתי היא האם זה בטוח להשתמש יום יום בפסיליום (אני גם נוטלת כפית אחת ביום ומקפידה על שתייה מרובה)? אני מפחדת שלעולם אצטרך להשתמש בזה אבל גם פוחדת יותר מפיסורה שתחזור.
ערב טוב ענת, אין בעיה לקחת פסיליום כל החיים. הוא לא תרופה ולא מתפתחת אליו התמכרות. את יכולה לשנות את המינונים מדי פעם ולבדוק את השפעתם על היציאות.