שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח פיסורה רחבה וגדולה (חיתוך צדדי + כריתה שוליים של פיסורה) לפני 8 שבועות. מרגיש טוב - אין כאבים, אין הפרשות. אני עדיין מרגיש קצת את המקום. אין גירוד ,עקצוץ ,אי-נוחות . מה שמטריד אותי מאד זה שעדיין לפעמים (פעם ב 4-5 ימים) יש טיפ טיפה דם אחרי יציאות. אין לי טחורים (דיברתי אם המנתח) ,וגם לפני פיסורה בחודש מרץ עברתי בדיקת דם סמוי בצואה. לכן אני בטוח - מקר הדימום הוא פיסורה. אני מאוד מקוה שזה יעבור, אבל עם לא - זה אמור שפצה לא נסגר עד הסוף. נניח אין תלונות אחרות, מה יש לעשות - עוד ניתוח ? לחיות עם זה ? מה אתה ממליץ? כמה עוד לחכות ?
בוקר טוב גדי, זמן הריפוי הממוצע לאחר ניתוח כמו שעברת הוא בערך 6 שבועות, אבל זה יכול להיות גם יותר. אם הדימומים ממשיכים עוד שבועיים - דבר עם המנתח שלך שוב.
שלום, אם דיםום ממשיך ומקור הדימום הוא בפיסורה שלא נרפאה באופן מוחלט, נניח אין תלונות אחרות, מה יש לעשות - עוד ניתוח ? לחיות עם זה ? מה אתה ממליץ? בבקש אל תשלח אותי לדבר עם המנתח ....