ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מפיסורה אחורית כבר זמן רב, הכירורג המליץ לי לעבור ניתוח אולם קראתי כי חלק מתופעות הלוואי של הניתוח הן אי שליטה בסוגרים ובגזים, האם המצב הזה יהיה זמני? האם לא ניתן לשקם את השריר לאחר שנחתך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חנה, תופעת הלוואי של אי שליטה על גזים ויציאות לאחר ניתוח פיסורה היא נדירה יחסית (בערך 5% מהחולים), ואם קיימת, היא בד"כ חולפת. השריר שנחתך בד"כ מצטלק והתפקוד לא נפגע.
שבת שלום, מה קורה עם אותם 5% שלא שפר עליהם גורלם? האם תופעות הלוואי לא יחלפו? איך מגיעים לשריר על מנת לחתוך אותו? האם נדרשת בדיקת c.t לפני הניתוח?