לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוק', עברתי ניתוח פיסורה לפני קצת פחות מארבעה חודשים. הניתוח עבר בהצלחה הייתי ועודני מאושר מהתוצאות. אך בעיה קטנה, עדיין יש לי עיקצוצים מדי פעם תוך כדי יציאה וזה נמשך כל שעות היום, בדגש על מדי פעם. מה דעתך? יש לציין שהפסקתי עם פגלקס בשבוע האחרון ובדרך כלל שלא הייתי שותה פגלקס זה קורה. ירון
ערב טוב ירון, בד"כ 4 חודשים לאחר ניתוח פיסורה, הכל אמור לחזור למצב תקין, אבל לפעמים האנטומיה באזור משתנה קצת עקב הניתוח וההחלמה של הפיסורה, וההחלמה יכולה לקחת יותר זמן. מציע לך להיבדק ע"י מי שניתח אותך או ע"י פרוקטולוג אחר בכדי לקבל חוות דעה מקצועית ובדיקה של מקום הניתוח כעת.