אני לא מרגישה תחושה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום בעת כיווץ ישבן ופי טבעת אני לא מרגישה תחושה פנימית אני מרגישה שיש לי נזק עצבי באזור מה אפשר לעשות? גם בורחים לי גזים אובחנתי כסובלת מאנזימוס
בוקר טוב רעות, איזה בדיקה עברת שבה אובחן אניזמוס? מנומטריה? דפקוגרפיה? בכל אופן, אני ממליץ לעבור את הבדיקות הבאות: 1. אולטראסאונד של פי הטבעת. לפעמים נקרא גם TRUS. זה אמור לבדוק את מבנה השרירים השוגרים. 2. מנומטריה. אמורה לבדוק את תפקוד השרירים הסוגרים ואת כל הרפלקסים שקיימים בעת פעולת היציאה. 3. דפקוגרפיה. שיקוף רנטגן דינמי בו נבדקת פעולת היציאה כולל תהליכי הכווץ וההרפיה של שרירי פי הטבעת וריצפת האגן בזמן הפעולה. 4. בדיקת העצבים שמפעילים את ריצפת האגן ופי הטבעת. זו בדיקה שנקראת EMG ו- PNTML. במידה וישנו נזק לעצבים, זו הבדיקה שתוצאותיה יהיו פתולוגיות. בהצלחה.
אובחנתי בבדיקת דפקוקגרפיה כסובלת מאנזימוס האם רופא גסטרו או רופא פרוקטולוג מפנים לבדיקות אולטרסאונד? כנל לגבי סעיף 4 בתשובתך ממי אני יכולה לקבל הפניות לבדיקות אלה תודה