לידה אחרי ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר תקופה ארוכה שאני מנסה לטפל בפיסורה ללא הצלחה, אני שוקלת לבצע את הניתוח כפי שהמליץ לי הפרוקטולוג שהייתי אצלו. מאחר ואני רוצה ללדת שוב (את הפיסורה קיבלתי ב"מתנה" אחרי הלידה הרביעית).. רציתי לשאול- האם אפשר ללדת רגיל אחרי ניתוח פיסורה? האם עדיף לחכות עם הניתוח לאחר סיום הילודה? במידה ואעבור ניתוח- האם הריון נוסף אחרי יגביר סיכון שהפיסורה תחזור? האם מנתחים במקרה כזה שוב בפעם השנייה? תודה רבה
אפשר ללדת רגיל אחרי ניתוח פיסורה. אין צורך לחכות עם הניתוח. הריון נוסף לרוב אינו מגביר את הסיכון לפיסורה. ניתן לנתח ניתוח נוסף במקרים המאד לא שכיחים שהפיסורה חוזרת.