פיסורה אנאלית אחרי לידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני 8 שבועות אחרי לידה, מניקה. ויש לי פיסורה אנאלית, היו כאבים משבועיים אחרי הלידה, הגעתיל לפרוקטולוג אחרי כמעט 6 שבועות מתחילת הכאבים. הפרוקטולוג שהייתי אצלו אמר לי לקחת נורמלקס מינון של 10 גרם למשך חודשיים, משחה של nifedipine 0.2℅+lidocaine 2℅ למריחה פעם ביום ופרוקטופרם פעם ביום. העניין הוא שלא זכור לי שהרופא אמר כמה זמן לשים את המשחה ואת הקצף, אשמח לכיוון כמה זמן אמורים לשים אותם. תודה רבה!
ניפדיפין צריך למרוח כל 6 שעות, 4 פעמים ביממה. פרוקטופואם אינו חלק מהטיפול הרגיל בפיסורה (לא יזיק, אבל היעילות בספק). הטיפול במשחה הוא ל3-4 שבועות, 4 פעמים ביממה