טחור חיצוני שמציק למרות הטיפול בו
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד ד"ר אלון רפאל שלום רב בעלי מזה מס ימים עם טחור חיצוני היה אצל רופא פרקטולוג שאמר שמתחת יש קריש דם בזמן הבדיקה של בעלי הוא לחץ עליו ואמר שמוציא חלק ממנו היה קצת דם.נתן לבעלי משחת עזרקין למריחה 5 פעמים ביום כל יום בעלי ניסה ועשה לו אלרגיה בעור.בערב בעלי מתלונן שהאזור קצת מגרד ויש צריבה קלה.מה מומלץ לעשות? האם מומלץ ללכת לאבחון נוסף של פרוקטלוג? האם יש להשתמש בכל מיני משחות טבעיות לטיפול בטחורים או נרות ותוך כמה זמן אמור להיות שיפור במצב ?כי עדיין הבליטה של הטחור .קיימת. שנה טובה בברכה איריס
טחור כזה מחלים מעצמו גם ללא טיפול. ניתן להשתמש בכל משחה לטחורים או משחה טבעית עד להחלמה של האזור