לאחר ניתוחים של lis פיסורה, ופיסטולה פריאנאלית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני גבר בן 44 לפני כ- 3 שבועות עברתי את הניתוחים הנ"ל. לגברי הפיסורה כרגע הכל בסדר, אין דימומים וכאבים. היציאות תקינות. לגבי הפיסטולה הוכנס חוט סיטון בתעלת הפיסטולה עם פתח פיצוני בשעה1 במרחק 3 ס"מ מפי הטבעת (נראה כי התקרב מעט לפי הטבעת) יש הפרשות ומעט כאבים שמגיעים בעיקר בלילה. לאחר ביקורת במרפאה הוחלט ע"י הרופא שצריך לבצע ניתוח פיסטולוטומי נוסף בעוד חודשיים על מנת לעקור את הפיסטוליה ולשמר את הסוגרים. שאלותיי? א. האם רצוי לבצע פעולה נוספת באיזור תוך חודשיים? ואם בכלל כדי וצריך לבצע? ב. האם יש דרך אחרת פרט לניתוח? מה האפשריות הנוספות שיש לי? ב. האם לא צריך להדק את חוט הסיטון? ד. ובכלל מה אני צריך לעשות? תודה, ובברכה על העזרה.
עברת ניתוח של פיסורה + פיסטולה. בשל הפיסטולה הושאר נקז הנקרא סיטון. בד"כ משאירים את הסיטון למשך מספר שבועות עד חודשים. בחלק מהמקרים הוא נפלט מעצמו. איני יודע איזו פיסטולה בדיוק היתה לך-תמשיך בטיפול אצל הרופא שלך. יש סיטון שאין צורך להדק..