ניתוח פיסורה בהיריוו
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני סובלת מפיסורה אך מאז שנכנסתי להיריון (כרגע שליש שני), המצב הפך לבלתי נסבל לחלוטין (בוכה כבר יומיים). מאידך ניסיתי בזמנו בוטוקס שכשל אך נשארתי אם טראומה מהכאב שבתהליך. שאלתי: כיצד מתבצעת ההרדמה המקומית לניתוח פיסורה בהיריון? האם כמו הזרקת בוטוקס? תודה רבה
הרדמה מקומית מתבצעת ע"י הזרקת חומר אלחוש מקומי ב2-3 נקודות בהיקף פי הטבעת. ההרדמה פועלת באופן מיידי כך שמדובר בכאב קצר מאד.
יש אפשרות לבצע בהרדמה מלאה או אפידורלית? ותודה רבה על תשובותיך!!!
ניתן לעבור את הניתוח בכל אחת משיטות ההרדמה. הדעות בין המרדימים חלוקות לגבי ההשפעה על ההריון. לדעתי ומניסיוני הסיכון להריון שואף לאפס. ניתן בביטחון רב לבצע הרדמה ספינלית שפועלת רק על אזור פי הטבעת.
תודה תודה תודה!!!! 💟💟💟