אינוורסיה בכרומוזום 7
דיון מתוך פורום אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 35 שבוע 33 אחרי הפריה חוץ גופית. בעקבות 3 הפלות חוזרות נשלחתי בשלב די מאוחר לעשות בדיקת קריוטיפ בדם אני ובעלי, לבעלי יצא תקין ולי יש אינוורסיה בכרומטזום 7 q11.2q36. המליצו לי לעשות ציפ גנטי, כרגע לא יודעת מה לעשות אני בשלב מאוחר כבר שבוע 33 ומפחדת מאוד לעשות. חייבת לציין שהחלבון עוברי והשקיפות תקינים וגם הסקירה הראשונה השניה והשלישית. שאלתי היא מה הסיכוי שהתינוק עם מום? ומה. אפשר לעשות בשלב הזה? יש לי בבית שתי בנות בריאות . תודה מראש על התשובה
שלום רוב האינורסיות המורשות מסוג זה אינן גורמות להפרעה או בעיה אך דרוש יעוץ גנטי פרטני פנים אלי פנים. בהצלחה