נקודת חן לא סימטרית במיוחד.
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רשמתי לפני כמה זמן, שיש לי 3 נקודות חן באשכים. 2 מהם קטנטנות כאלו, ויש אחת שהיא יחסית גדולה לידם (היא לא מעל גודל של מחק של עיפרון). רופא עור בדק לי נקודות חן בעור, אפילו שם ווילון והכול כי הייתי עם אמא שלי, והסתכל פה ושם וכו'. אבל משום מה מרגיש לי כאילו משהו אומר לי לחזור על הבדיקה.. כי שלושתם שחורות.. והגדולה מביניהם פשוט לא סימטרית, זה נראה לי בגוון אחיד (שחור), לי יש צבע עור שחום אם זה משנה. זה לא שהיא לא סימטרית עם שוליים לפה ולשם. פשוט אין לה את הצורה העגולה כמו השאר, בגדול היא נורמלית, זה לא שהיא שונה 180 מעלות מכולם.. פשוט אין, היא לא עגולה ממש.. גם לא יותר מידי מפוזרת .. ככה ככה כזה.. רופא עור ראה ואמר הכול בסדר, ולא חשבתי על זה מאז.. רק אחרי כמה זמן פתאום אני חרד מזה.. אני יודע שתגיד לי ללכת לעוד רופא וכו' אבל מה לדעתך זה יכול להיות
רוב "נקודות החן" על שק האשכים אינן באמת נקודות חן אלא המנגיומות - הרחבה של כלי דם. זהו ממצא שפיר ואינו מסוכן כלל. כמובן שבלי לבדוק אותך אין לי דרך לדעת מהו טיבם של הנגעים אצלך. אם תרצה לוודא את האבחנה פנה לרופא העור ובקש הסברים- זו זכותך!
אני ילך לרופא נוסף כמו שאמרת. אבל איך זה גידול של כלי הדם? זה שחור ושניים עגולים ונראים כמו נקודות חם בדיוק .. מה שכן בעור שלי הנקודות חומות כהות יחסית .. ובאשכים שלושתם שחורים. הגיוני מלנומה באשכים? הגידול השפיר הזה אמור להיות אדום לפי מה שקראתי.