הסרת נקודת חן מהפנים עי מנתח פלסטי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי דר ניר בביקור במרפאתך בראשלצ המלצת לי על הסרת נקודת חן בולטת מהפנים עי כירורגיה פלסטית ולא עי הומאופט כזה או אחר שממוקם באותו הבניין שלך ברמת החייל ... בביקור היום אצל פלסטיקאי הוא המליץ לי לעבור את ההסרה בחודשי החורף, אבל אמר משהו על כך שהוא יסיר בלייזר. אם אני מבין נכון אז לא ניתן לשלוח לביופסיה אחרי טיפול בלייזר, האם אני צודק ?.האם אין עם זה בעיה ? הרי זו הסיבה שבגללה בדיוק שללת את זמיר ושות. תודה !
נכון. ניתן להסיר בליזר רק אם לפני הטיפול בלייזר מתבצעת הסרת השומה ושליחתה לבדיקה פתולוגית (כלומר הלייזר ישמש רק ל"שיוף" השטח לפני הסגירה). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון