הסרת נגע bcc בשיטת מוס
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עשיתי אתמול ניתוח בשיטת מוס במצח, בשל bcc שהיה לי. מסתבר שהוא היה אלכסוני ולכן הרופא אמר שייתכן שהצלקת תהיה בולטת. השאלה היא אם זה הגיוני שכואב לי עכשיו. עשיתי בעבר ניתוח כזה באזור אחר ולא זכור לי כאבים כאלה. בנוסף, אני עדיין חבושה אבל רואה שקיימת נפיחות במצח. זה הגיוני? ואני יודעת שהכי חשוב זה הבריאות ופחות נושא האסתטיקה, אבל בתור אישה צעירה - כן חשוב לי שהצלקת והאזור יראו כמה שיותר טוב. לכן אשמח לדעת מה ניתן לעשות לשם כך. האם משחה נגד צלקות או כל המלצה אחרת. תודה
לקריאה נוספת והעמקה