התייעצות לגבי בעיה בחצוצרות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 39.5 לאחר שני קיסריים אחד חרום ב 2007 והשני ייזום ב 2010 לאחר מכן ב 2013 הריון אקטופי בחצוצרה שמאל שגרמה לחסימה ,לא טופלה בMTX ונספג לבד. לפני חצי שנה הריון אקטופי בצד ימין טופלתי MTX יומיים לאחר שגיליתי בשבוע 6 נקבע לי תור לצלום רחם. דברתי הבוקר עם הרופא שמטפל בי והוא אמר שגם אם צלום הרחם יראה שהחצוצרה ימנית לא חסומה עדיין היא חולה והריון אקטופי יקרה שוב כמעט בוודאות.שבמילים אחרות לא אבנה עליה להריון ברחם ותקין ..האמנם?.. בנוסף המליץ על כריתת חצוצרות ו IVF האם אתה חושב שחצוצרה שכבר היתה בה הריון אקטופי אבדו סיכוייה?יש לציין שאני פוריה ונקלטת יחסית מהר למרות גילי.- מה המלצתך ודעתך?
צריך לראות את צילום הרחם, אבל אני לא בטוח שהסיכוי להריון אקטופי חוזר כל כך גבוה אם מודגם שהחצוצרה לכאורה תקינה.