התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33 ואנחנו כבר שנה וחצי מנסים להיכנס להריון וחצי שנה אצל רופא מומחה לפוריות,אחרי ניסיון של 3 הזרעות, שניים עם אוביטרל,הרופא טוען שאם עשינו את הבדיקות הנדרשות,כולל צילום רחם,והכל תקין אין צורך לקחת הורמונים כיוון שזה לא יעלה את הסיכויים להריון וזה יכול להזיק. שאלתי היא האם זה שכיח שזוגות "הלא מוסברים" נכנסים להריון אחרי איקוקלומין והאם אתה ממליץ לנסות?שאלה נוספת,קראתי שיש בדיקת זרע שנקראת הלוספרם ("HALOSPERM") ובודקת את שלמותו של החומר הגנטי (ה- DNA) בתא הזרע והיא לא נבדקת בבדיקות הזרע השיגרתיות ועלותה 1000 ¤, האם אתה מכיר וכדאי לבצע?
השראת ביוץ תעלה את הסיכוי להיריון אך כרוכה גם בסיכונים, בייחוד הריון תאומים. אין הרבה תועלת מעשית בבדיקת הלוספרם, מאחר וממילא תדרשו לבצע מספר הזרעות לפני המעבר לטיפולי הפריה.