בעיה מכתר קבוע ודלקת

דיון מתוך פורום  שתלים דנטליים

08/02/2019 | 20:59 | מאת: יערה

יש לי כתר קבוע מאוחה לחרסינה שמרגישה בעיות. גם רואה הילה שחורה בחניכיים סביב הכתר שידוענשלפעמיים קורית אבל רואה במיקום מסוים נוטה לצהוב כמו חלודה /חימצון האם זה יכול להיות כזה דבר ומה מצביע . חוץ מזה מזה מרגישה כמו שברים/התםוררות של הכתר בחניכיים שלא נראים אבל התחיל לכאוב ולהציק ומפריע באכילה בתנועות של הפה כואב חוץ מהכאבים ולפעמים דימומים שמנקה שיניים. ודבר מוזר לא רואים חיצוניות בעיה וגם בצילום הוחלט שיורידו ויראו מה הבעיה ואז נחליט על המשך טיפול אבל יכול להיות דלקת / עשדת/ שבר שלא נראה לא בצילום ולא במראה בגלל הכתר אולי מסתיר גם בצילום את השורשים או בעיה אחרת והאם יכול להיות החלדה של כתר שרואה גם בחניכיים קצת צהוב שיכול לגרום לדלקות /ריקבון שצריך טיפולים מורכבים יותר מאשר הסרת הכתר והחלפה במיוחד שיש כאבים שהתגברו ולא לפעמים אלא בתדירות גבוהה ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יערה תופעה של "השחרה" סביב שולי הכתר יכולה לנבוע או מהשתקפות שרש השן או ממיקום עמוק מדי של שולי הכתר הלוחצים על החניכיים. אין הדבר מעיד על "חלודה" או חימצון.. לגבי אי הנוחות ממליץ שתיבדקי אצל הרופא המטפל שלך.

09/02/2019 | 14:32 | מאת: יערנ

זה לאנרק השחרה זה גם בצבע צהוב שזה נראה לי החלדה וזה שהחניכיים כואבות גם הרבה ספונטני זו אומר החמרה והאם יש מקרים שאחרי הסרת הכתר מגלים דברים שלא ראו לא במבט ולא בצילום?

מנהל פורום שתלים דנטליים