לחץ באוזניים( תחושת מלאות) שלא משתחרר !

דיון מתוך פורום  מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס

13/07/2019 | 19:14 | מאת: נתנאל חמיאס

עשיתי בדיקת שמיעה מקיפה ובדיקת טימנופטריה שיצא תקין ומרגיש כמו לחץ באוזניים הקלינאית אמרה לי שהאוזניים שלי תקינות היא שלחה אותי בחזרה לרופא א.א.ג בחזרה ממה זה נובע לחץ באוזן שלא משתחרר לא נכנס לי כלום לאוזן לא משתמש במקלות אוזנים לא כלום והשאלה ממה זה נובע האם זה קשור למזג האוויר אלרגיה פתאומי קרה לי התחיל לי מה13 יוני עד 13/7 לפני זה לא היה לי שום דבר שמעתי ברור פתאומי קרה לי מה אפשר לעשות במצב כזה שיש לחץ באוזניים ושאני בולע מרגיש כאילו באוזן שהיא עושה קליק או פקים כאלו ורציתי לדעת האם זה קשור למזג האויר לתקופת מעבר ולפעמיים קורה לי לחץ בראש במצח אני חייב עזרה/יעווץ מה אפשר לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2019 | 03:13 | מאת: מישהי

בדיוק אחד אחד כבר חודשים מאמצע מאי... רק שתדע שהכל נובע מבדיקות שמכניסים לאוזן את המכשיר אוטוסקופ או ספקולום אוזן לבדיקה וזה פוגע בתעלה ודוחף שעווה צמוד לעור התוף לעיתים קורע את עור התוף גם. אוזן זה מקום מאד מאד עדין ורגיש וכל נגיעה וכל הכנסת מכשיר גורמת לה לטראומה. כנראה נצטרך לחיות ככה תמיד ולסבול לדעתי.

אתה נורמלי. באוזן בריאה מרגישים בזמן בליעה וקינוח את שינוי לחץ האויר באוזן. אל תתעסק עם זה אחרת תהפוך להיות סתם אובססיבי וסובל משום דבר שהוא אמיתי.... ואל תתיחס לתגובה שינתה לך מישהי כי היא ממש לא מבינה ורק תטעה אותך.

את טועה ומטעה אותו. תרגיעי בבקשה.

13/03/2023 | 17:44 | מאת: שיר

יש לי את התחושה הזאת כבר שלוש שנים והרופא א.א.ג לא רואה שם כלום

1. בעתיד נא לפתוח הודעה חדשה. 2. תעשי בדיקת שמיעה עם טימפנומטריה ואם הכל תקין לשכוח מזה.

01/10/2023 | 15:57 | מאת: זה הרס לי את החיים

אני לא מצליח להבין את התגובות של הרופאים פה. מה זאת אומרת "סתם אובססיבי"? אני גם מרגיש את אותו הדבר, לכן נכנסתי לפה וחיפשתי על הבעיה שלי. מכיוון שהייתי אצל כל רופא אפשרי בנושא מספר פעמים ואף אחד מהם לא מוצא כביכול שום "בעיה". לא אדבר בשם אנשים אבל בשמי אני לא מצליח לנהל חיים נורמאליים כבר מעל שנה הלחץ באוזניים הופך אותי לסוג של נכה. אני לא מצליח לעבוד אם לא הייתי גר אצל אמא שלי הייתי כנראה מת ברחוב עכשיו. אתם מגיבים "סתם אובססיביים". אין סיכוי שכולנו משוגעים. זה שאתם לא מזהים את הבעיה לא אומר שהיא לא קיימת. ולסתום לאנשים את הפה ככה מכניס אותם עוד יותר ללחץ נפשי ופיזי וגורם להם עוד יותר לאבד תקווה בכל מה שקשור לרפואה בארץ! תתביישו לכם על תגובות כאלה!

אם יש בעיה נא לפתוח הודעה חדשה. חג שמח.

16/10/2023 | 00:51 | מאת: אורן

וואי תיארת בול את מה שאני עובר. מרגיש את אותו דבר והייתי פעמיים אצל רופאים שאמרו שהכל נראה תקין. שלחו אותי לבדיקת שמיעה אבל עדיין לא עשיתי. אשמח שתיצור איתי קשר כדי להתייעץ , זה מדאיג אותי מאוד. דבר איתי במייל [email protected]

מנהל פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס