סכנה בטימפנומטריה עם רפלקס אקוסטי
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רופא א.א.ג. הפנה אותי לבדיקת הטימפנומטריה עם רפלקס אקוסטי, עקב ירידה בשמיעה. אבל במכון גל אמרו שזו בדיקה מסוכנת, כי אם יש חור או צלקת אפילו הכי קטן בעור התוף, זה יכול להקרע. והם לא עשו כי שכחתי להביא הפניה מאותו רופא. שאלות: אפשר בבקשה להסביר ולפרט מה רמת הסיכון בבדיקות האלה, ובמה זה תלוי בדיוק? האם יש כאבים או תופעות לוואי אחרות בזמן בדיקות? ואם הרופא ששלח לבדיקה בדק את האוזן זה אומר שאין סכנה בכלל? אם היה לי בעבר דלקת וכדו' זה יכול להשפיע? תודה רבה
לא נורא... אין ממה להיבהל. פשוט צריך בדיקת אאג לפני ביצועואם ההפנייה ישנה או שלא מצוין מצב האוזן הם לא עושים...