רעש באוזן שמאלי ללא הפסקה כחצי שנה.
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהקיץ אחרי ביקור בהופעת להקת סקורפיונס יש לי רעש קבוע ללא הפסקה בתדר גבוה כמו זזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז - ללא הפסקה. רופאה אחת שלחה אותי לבצע אוזי של אזור צוואר והכל יצא תקין. רופא אחר רשם לי כדורי סטונרון והבטיח שהכל יעבור. יש לי ספק. האם נכון לקחת כדורים האלה. האם יש עוד אפשרות להפסיקאת הרעש המצחי הזה? תודה.
היי. קודם כל אני ממש אחוזת קינאה על ההופעה של הסקורפיונס. ממש להקה מצוינת. כמובן שהזמזום יכול לדעוך בהדרגה. איך השמיעה שלך ?? הסטונרום עוזר לסחרחורות כך שאם יש לך סחרחורת זה בסדר. אם לא - מיותר. אז תהיה אופטימי. ואם זה ישאר ויטריד אפשר להגיע אלי ליעוץ www.tinnitus.co.il